دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1

دانلود آزمون ها و تست های Interchange 1

interchange-1

یکی از تولیدات انتشارات کمبریج کتاب های اینترچنج است. تاکنون نمونه سوالات و آزمون های سایر کتاب های اینترچنج در کتاب قرار داده شده است. چنانچه به نمونه سوالات کتاب اینترچنج 1 نیاز دارید می توانید از نمونه سوالات این قسمت استفاده کنید و نمونه سوالات مورد نیاز خود را تهیه و دانلود نمایید.

کتاب ها و مجموعه آموزشی اینترچنج متشکل از مجموعا چهار جلد کتاب مختلف است. اولین کتاب از این مجموعه با نام اینترو شناخته می شود و آخرین کتاب آن با نام اینترچنج 3 شناخته می شود. هر کتاب از این مجموعه در چند ترم برای یادگیری بهتر زبان آموزان تدریس می شود.

این مجموعه چهار جلدی توسط یکی از شناخته شده ترین نویسندگان مجموعه های آموزش زبن انگلیسی با نام جک سی ریچادرز تهیه و منتشر شده است. کتاب های اینترچنج به صورتی طراحی شده اند تا بتوانند به مرور نیاز های زبان آموزان را تامین و همچنین آنها را برای مکالمه بهتر زبان انگلیسی آماده می نماید.

سوالات موجود در این قسمت از بخش های مختلف کتاب اینترچنج 1 تهیه شده است و علاقه مندان می توانند با استفاده از این آزمون ها به صورت دقیقی میزان یادگیری زبان آموزان را مورد سنجش و بررسی قرار دهند.

جهت تهیه و دانلود نمونه سوالات کتاب اینترچنج 1 از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 1 تا 2

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 3 تا 4

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 5 تا 6

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 7 تا 8

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 9 تا 10

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 11 تا 12

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 13 تا 14

دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 15 تا 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *