دهکده زبان

دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 1 2 3

دانلود آزمون ها و تست های First friends 1 2 3

 first-friends

کتاب های فرست فرندز برای یادگیری الفبای زبان انگلیسی و مخصوص سنین نوجوان و کودکان است. مجموعه کاملی از نمونه سوالات و آزمون های این مجموعه در سایت قرار داده شده است. جهت دانلود بر روی لینک های موجود کلیک کنید.

یکی از بهترین مجموعه های تولید شده توسط آکسفورد، کتاب های آموزش الفبای زبان انگلیسی فرست فرندز است. این مجموعه آموزشی در سه جلد و مخصوص یادگیری الفبا تهیه و منتشر شده است. با توجه به تقاضای فراوان علاقه مندان و زبان آموزان، مجموعه کاملی از این آزمون ها در سایت قرار داده شده است. جهت تهیه و دانلود هر یک از این مجموعه ها می توانید بر روی لینک های موجود کلیک کنید.

عموما کتاب های فرست فرندز قبل از مجموعه فمیلی فرندز تدریس می شوند. زبان آموزان پس از آشنایی با الفبا و یادگیری تعدادی کلمه و لغت پرکاربرد زبان انگلیسی که در مجموعه فرست فرندز موجود است، می توانند از کتاب های فمیلی اند فرندز استفاده کنند.

هر یک از این مجموعه ها در 10 درس تولید شده اند. دسته ای از آموزشگاه ها این کتاب ها را در دو ترم و تعدادی دیگر در سه ترم تدریس می کنند. سوالات و آزمون های موجود در این بخش نیز به همین ترتیب منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

جهت دانلود و استفاده از آزمون های این مجموعه سه جلدی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 1

دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 2

دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 3

خروج از نسخه موبایل