بهترین نرم افزار های ترجمه در سال 2018

پس از اینکه کسب و کار و فعالیت های تجاری شما رشد می کند و قصد گسترش و انتقال آن به بازار های جهانی را داشته باشید،  متوجه خواهید شد که راه درازی برای ترجمه پیش رو دارید و نمی توان در این زمینه تنها به ماشین های ترجمه اتکا کرد.

با توجه به نوع خدماتی که قصد ارائه آن را دارید، ورود به دنیای دیجیتال و ترجمه خدمات خود به زبان های دیگر می تواند سخت و پیچیده باشد. از ترجمه دقیق وب سایت تا طراحی و همچنین هماهنگی میان ابزار ها و نرم افزار های مختلف می تواند دشوار و پیچیده باشد.

با توجه به وجود شرکت های فراوان فعال آنلاین در زمینه بومی سازی نرم افزار ها، وب سایت ها و همچنین ترجمه مطالب مختلف، دیگر مراجعه به آژانس های خدمت رسانی ضروری به نظر نمی رسد. در این مقاله می توانید با بهترین و شناخته شده ترین نرم افزار های ترجمه، مناسب برای مترجمین دورکار و همچنین شرکت های بزرگ آشنا شوید.

GlobalLink

GlobalLink

ابزار بومی سازی و ترجمه حرفه ای

+ دارای ویژگی های متعدد

+ قابلیت استفاده و کاربرد به صورت بلند مدت

–  پیچیدگی های موجود در استفاده

با استفاده از GlobalLink  شرکت ها می توانند موانع موجود در زمینه ترجمه وب سایت، ترجمه تولیدات نرم افزاری و همچنین ترجمه سایر مطالب خود را بر طرف نمایند.

خدمات موجود در این شرکت شامل دسته ای از برنامه های کاربردی برای مدیریت و رفع موانع پیش روی بومی سازی است. می توان هر یک از این نرم افزار ها را به صورت مستقل و یا به صورت هماهنگ  همراه سایر ابزار ها برای گسترش فعالیت های تجاری خود استفاده نمود.

این بخش ها از چندین برنامه متنوع برای نگه داری و مدیریت وب سایت تشکیل شده است که عبارت‌اند از بومی سازی نرم افزار ها با قابلیت شخصی سازی، مدیریت مشتریان، حافظه های ترجمه و همچنین بررسی مشکلات احتمالی. علاوه بر این،  GlobalLink  حاوی بخشی دیگر تحت وب است که امکان تغییر، بررسی، جستجو و همچنین پاک کردن متن های اضافی را دارد.

در صورتی که شرکت شما به دنبال تسخیر بازار های مختلف جهانی است و قصد ترجمه پیام ها و متون خود را به زبان های مختلف دارد، غنای موجود در خدمات GlobalLink   می تواند نیاز های تان را تامین نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مربوطه مراجعه کنید.

برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید.

 

Pairaphrase

Pairaphrase

 

ترجمه متن و صوت برای امور تجاری

+ استفاده از فایل با فرمت های متعدد

+ پشتیبانی از فایل های صوتی

+ پشتیبانی از زبان های متعدد

این نرم افزار عمدتا بر روی ترجمه به جای محلی سازی تمرکز می کند. در حقیقت در حال حاضر Pairaphrase از 57 زبان مختلف برای فراهم کردن ترجمه حرفه ای پشتیبانی می نماید.

با استفاده از قابلیت انتقال امن فایل ها در این سیستم می توان چندین فایل را به صورت همزمان برای ترجمه در 24 قالب مختلف بارگذاری کرد، که از آن میان می توان به پاور پوینت، اتوکد، اکسل، اندیزاین و فایل های اسکن شده اشاره کرد.

برای فایل های کوچک تر نیز این امکان وجود دارد تا کاربران از طریق ویزارد به صورت امن فایل های خود را منتقل کنند و آنها را در حافظه ترجمه موجود ذخیره نمایند.

یکی دیگر از قابلیت های موجود در این سیستم استفاده از امکان ترجمه متن به صدا است. این سیستم این امکان را برای کاربران فراهم کرده است و آنها می توانند با آپلود کردن متن های خود ترجمه صوتی آن را در قالب فایل MP3 و یا WAV در 18 زبان مختلف دریافت نمایند. علاوه بر این، Pairaphrase  حاوی بخشی برای همکاری چند نفر به صورت همزمان و بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها است. تنها مشکل موجود هزینه شروع فعالیت موجود در سایت است که حدود 125 دلار در ماه تعیین شده است.

برای استفاده از خدمات این سایت می توانید از این لینک ثبت نام کنید.

Text United

Text United

 

از پلتفرم های معروف و با کاربری ساده

+ ویژگی های متعدد

+ رابط کاربری مناسب

+ قابلیت هماهنگی با سایر ابزار ها

Text United یکی از ابزار های معروف برای ترجمه و تامین تمامی نیاز های بومی سازی و ترجمه کاربران است. این سیستم با همکاری بین مترجمین دورکار می تواند امکان ترجمه با کیفیت و همچنین یکنواخت را برای کاربران مهیا کند.

Text United محیطی چند رسانه ای برای همکاری تیم های مختلف در پروژه های متنوع فراهم آورده است. در حین کار می توان ترجمه ها را بررسی و ویرایش کرد. کار هایی که می توان از طریق این نرم افزار انجام داد شامل ترجمه متون ساده در وب سایت ها تا محلی سازی و بومی سازی نرم افزار های پیچیده و مختلف است.

رابط کاربری این نرم افزار ساده و قابل فهم است. با استفاده از آن، کاربران می توانند بر روی پروژه های مختلف موجود تمرکز کنند و مشکلات موجود را بر طرف نمایند. از مزیت های دیگر آن می توان به یکپارچگی و همکاری با بعضی از پلتفرم های دیگر مانند دراپ باکس، Github، Bitbucket، شیر پوینت و Outlook اشاره کرد.

بعضی از ویژگی های پایه ای موجود در این سیستم عبارت‌اند از حافظه های ترجمه، مدیرت اصطلاحات، ترجمه ماشینی و داشتن بخشی برای پشتیبانی از سئو چند زبانه. بعضی دیگر از ویژگی های تخصصی تر آن عبارت‌اند از پشتیبانی از API، انتقال اطلاعات و استفاده از سایر پلتفرم ها.

برای عضویت در Text United می توانید از این لیک استفاده کنید.

 

Phrase App

Phrase App

 

+ ابزاری مناسب برای همکاری مترجمین

+ رابط کاربری ساده

+ پیام رسانی صحیح و قدرت یک پارچه سازی

تمرکز اصلی  Phrase App بر روی بومی سازی نرم افزار ها و سرویس های مختلف است. این سرویس موسسات مختلف را برای همکاری با مترجمین در پیدا کردن روش هایی ساده، سریع و شفاف هدایت می کند. قدرت این پلتفرم بر اساس نرم افزاری مجهز به API است. این نرم افزار می تواند اطلاعات زبانی را از کد اصلی استخراج نماید و آنها را برای بومی سازی از طریق ویرایشگر های آنلاین آماده نماید.

کاربران پروژه های خود را از طریق صفحه ای ساده در دسترس سایرین قرار می دهند. آنها می توانند از طریق این صفحه میزان پیشرفت ترجمه های خود را بررسی کنند. در این مسیر می توانید شاهد تغییرات و همچنین درخواست های جدید باشید، برنامه ریزی مناسبی برای انجام سفارشات جدید انجام دهید و همچنین با چند کلیک تغییرات مورد نظر را انجام دهید. در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، مشتریان می توانند نظرات خود را از طریق ایمیل و یا سایر پیام رسان های مرتبط برای شما ارسال کنند.

به سادگی و با استفاده از قابیلت جستجوی موجود در نرم افزار می توان اقدام به مرتب سازی ترجمه ها کرد و آنها را بر اساس وجود کلماتی خاص دسته بندی نمود. از قابلیت های دیگر موجود در آن می توان به امکان رفع نقایص موجود در متن از طریق سایر مترجمین اشاره کرد.

برای ثبت نام و دریافت خدمات موجود در این نرم افزار می توانید از این لینک استفاده کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *