دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 2 3 4 5 6 استارتر

دانلود آزمون ها و تست های Family and friends starter 1 2 3 4 5 6

family and friends

مجموعه کتاب های فمیلی اند فرندز برای همه مردم شناخته شده است. در وب سایت www.tranpars.com می توانید مطالب گسترده و متنوعی به ویژه در مورد آزمون های این مجموعه کتاب ها به دست آورید. جهت دانلود و استفاده از سوالات و آزمون های این مجموعه بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

کتاب های فمیلی اند فرندز از هفت عنوان تشکیل شده اند. اولین کتاب از این مجموعه با نام استارتر نام گذاری شده است. به ترتیب سطح دشواری این کتاب ها افزایش پیدا می کند تا به آخرین کتاب از این مجموعه که با نام فمیلی اند فرندز 6 شناخته می شود، می رسیم.

این مجموعه کتاب ها مناسب زبان آموزان نوجوان تهیه شده است. با این حال می توان ادعا کرد که تمامی گرامر های پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی را پوشش داده است. از زبان آموزان انتظار می رود تا پس از پایان این دوره، آشنایی خوبی با قواعد و همچنین کلمات پر کاربرد زبان انگلیسی داشته باشند.

از کتاب اول تا چهارم این مجموعه در پانزده درس تهیه شده است و کتاب پنجم و ششم فمیلی اند فرندز نیز در دوازده درس گردآوری شده است. برای دانلود سوالات و فایل های مورد نیاز خود می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز استارتر

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6

یک دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 2 3 4 5 6 استارتر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *