دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3

دانلود آزمون ها و تست های Family and friends 3

Family-and-friends-3

کتاب های فمیلی اند فرندز توسط انتشارات آکسفورد تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. تاکنون عناوین مختلفی از این مجموعه تولید شده و در این قسمت امکان دانلود نمونه سوالات سومین کتاب از این مجموعه غنی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. جهت دانلود بر روی لینک های موجود کلیک کنید.

مجموعه کتاب های فمیلی اند فرندز به دو صورت امریکن و بریتیش تولید و منتشر شده اند. اکثر آموزشگاه های فعال از نسخه امریکن این کتاب ها برای تدریس و آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان استفاده کرده اند. با توجه به نیاز زبان آموزان و اساتید زبان انگلیسی، در این سایت نیز نسخه امریکن این آزمون ها در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. جهت دریافت این فایل ها می توانید از لینک های موجود استفاده کنید.

مجموعه فمیلی اند فرندز از سوی انتشارات آکسفورد تهیه و به صورت کلی در هفت جلد در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این مجموعه با به کار بردن تجربه بالای تهیه کنندگان این کتاب ها، پرکاربرد ترین نکات آموزش زبان انگلیسی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. با استفاده از شیوه تدریس مناسب، زبان آموزان پس از پایان دوره می توانند دانش زبانی خود را تا سطح مطلوبی ارتقا دهند.

تاکنون مطالب فراوانی در زمینه فمیلی اند فرندز منتشر شده است. در مطلب جاری می توانید آزمون های سومین کتاب از این مجموعه را دانلود و مورد استفاده قرار دهید. جهت دانلود نمونه های مورد نظر خود از لینک های زیر استفاده کنید.

=============================

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 نمونه اول

دانلود

============================

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 نمونه دوم

دانلود

============================

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 نمونه سوم

دانلود

دانلود فایل لیسنینگ 1

دانلود فایل لیسینیگ 2

===========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *